Influencer marketing

Influencer marketing je forma marketingu, v rámci které je komunikace vedena především skrze vlivné osobnosti - v dnešní době primárně na sociálních sítích. Tyto vlivné osobnosti, neboli influenceři, mají velmi často na svých sociálních sítích obrovské základny fanoušků, kteří je zde sledují, neboť je jejich tvorba baví a influenceři je zde inspirují. Influenceři umí se svými fanoušky skvěle komunikovat - nejdůležitější je zde autenticita a důvěryhodnost komunikace.

V současné době je influencer marketing považován za jeden z nejefektivnějších marketingových komunikačních nástrojů pro rozšíření povědomí o značce a produktu, rozšíření fanouškovské základny na sociálních sítích, ale také pro samotný prodej produktů, případně získání jiných konverzí (stažení aplikace, registrace atd.). Velmi důležitá je zde kreativa kampaně, použité mechaniky komunikace v rámci sociálních sítích i mimo ně, správný výběr influencerů a v neposlední řadě nastavení cílů - měřitelných i neměřitelných, kterých má kampaň dosáhnout.

Influenceři se rozdělují do několika skupin dle jejich zaměření a tvorby (např.: móda, lifestyle, vtipný obsah, hraní her, vlogy, maternity atd.), cílové skupiny (věk a pohlaví) - pro kterou obsah tvoří, respektive kterou oslovují svým obsahem, a platforem (sociálních sítí), na kterých svůj obsah publikují. Skrze influencery umíme zacílit, respektive velmi efektivně oslovit, jak mladší cílovou skupinu (13 až 17 let), millennials (18 až 24 let), tak i starší publikum (25+), která na sociálních sítích tráví čím dál více času.

Pokud byste se chtěli o influencerech a influencer marketingu dozvědět více a zjistit, jak to celé funguje, napište nám na info@trueside.cz a nebo nám zavolejte na +420 222 742 710.

VĚDĚLI JSTE?

Zajímavosti o youtube

Pokrytí

5,3 miliónů českých diváků sleduje měsíčně YouTube

Návštěvnost

75 % uživatelů navštěvuje YouTube alespoň jednou týdně

Oslovení

Ve věkové skupině 13 - 34 let sleduje YouTube 9 z 10 lidí

Publikum

Každý rok roste počet sledování YouTube o 50 %

AdBlock

31 % diváků v rozmení 13 - 34 let používá software pro blokování reklam

Přesvědčivost

47 % lidí dá na doporučení influencerů při nákupu produktů či využití služeb

Jak taková spolupráce vypadá?

Ukázka kampaní

Trueside kampaně

Case studies

Hasbro – Nerf

Bohemia Chips

Mentos

Notino

Rádi byste viděli jak vypadají naše CASE STUDIES?

OZVĚTE SE NÁM

opiste cislice