Influencer Marketing

Originálně a efektivně

Vše pro Vás kompletně připravíme, zrealizujeme a vyhodnotíme. Naším cílem je dostat Vaší značku do hledáčků nových zákazníku pričem Vám ušetříme čas i peníze.

Kampaně
s influencery

Vše pro Vás kompletně připravíme, zrealizujeme a vyhodnotíme. Naším cílem je dostat Vaší značku do hledáčků nových zákazníku pričem Vám ušetříme čas i peníze.

Influencer marketing
aktivity

Rádi byste spolupráci s influencery posunuly na další úroveň ve formě dlouhodobého partnerství? Kompletně se o vše postaráme.

Jak to funguje

Proč my a influenceři

Chcete rozšířit povědomí o Vaší značce, fanouškovskou základnu na profilech na sociálních sítích, přivést nové návštěvníky na webové stránky, získat nové registrace anebo prodávat více produktů? Pokud ano, jste na správném místě. Influencer marketing kampaně jsou nejvíce autentickou marketingovou komunikací současnosti a zároveň finančně efektivní způsob, jak dosáhnout stanovených cílů.

Kreativní zpracování a nastavení strategie kampaní

Spolupráce s influencery nabízí mnoho možností a variant. Díky dlouholetým zkušenostem a know-how umíme vytvořit ty nejefektivnější možnosti celé komunikace se zapojením těch nejvhodnějších influencerů.

Vše připravíme, zrealizujeme a vyhodnotíme

Najdeme pro Vás nejvhodnější kanály, vymyslíme kreativní koncept komunikace, zařídíme aby se message dostala k požadovanému publiku a zároveň jsme dosáhli stanovených KPI`s.

Spojíme vašo značku s těmi správnými influencery

Díky skvělým vztahům s influencery a znalosti jejich osobnosti, tvorby, minulosti a budoucích plánů víme, jaký influencer se pro danou značku/kampaň nejvíce hodí.

Unikátní klientské a infuencer
rozhraní

Jedinečné rozhraní, které umožňuje klientům a influencerům mít všechny informace a statistiky kampaní v reálném čase vždy po ruce na všech zařízeních.

S jakými influencery spolupracujeme?

Věděli jste že?

Zajímavosti o Influencer marketingu

80%

80 % marketing managerů považuje influencer makreting za efektivní

89%

89 % marketing managerů prohlásilo, že ROI je větší nebo porovnatelné s ostatními marketingovými kanály

71%

71 % marketing managerů si myslí, že kvalita zákazníků z influencer marketing kampaní je lepší než z ostatních zdrojů

Influencer marketing je forma marketingu, v rámci které je komunikace vedena především skrze vlivné osobnosti ‑ v dnešní době primárně na sociálních sítích. Tyto vlivné osobnosti, neboli influenceři, mají velmi často na svých sociálních sítích obrovské základny fanoušků, kteří je zde sledují, neboť je jejich tvorba baví a influenceři je zde inspirují. Influenceři umí se svými fanoušky skvěle komunikovat - nejdůležitější je zde autenticita a důvěryhodnost komunikace.

V současné době je influencer marketing považován za jeden z nejefektivnějších marketingových komunikačních nástrojů pro rozšíření povědomí o značce a produktu, rozšíření fanouškovské základny na sociálních sítích, ale také pro samotný prodej produktů, případně získání jiných konverzí (stažení aplikace, registrace atd.). Velmi důležitá je zde kreativa kampaně, použité mechaniky komunikace v rámci sociálních sítích i mimo ně, správný výběr influencerů a v neposlední řadě nastavení cílů ‑ měřitelných i neměřitelných, kterých má kampaň dosáhnout.

Influenceři se rozdělují do několika skupin dle jejich zaměření a tvorby (např.: móda, lifestyle, vtipný obsah, hraní her, vlogy, maternity atd.), cílové skupiny (věk a pohlaví) - pro kterou obsah tvoří, respektive kterou oslovují svým obsahem, a platforem (sociálních sítí), na kterých svůj obsah publikují. Skrze influencery umíme zacílit, respektive velmi efektivně oslovit, jak mladší cílovou skupinu (13 až 17 let), millennials (18 až 24 let), tak i starší publikum (25+), která na sociálních sítích tráví čím dál více času.

Chcete se o influencer marketingu dozvědět ještě více?

Trueside kampaně

Case studies

Hasbro - nerf

Hasbro - nerf

Hasbro - nerf
2 600 000+

celkový počet
zhlédnutí videí

1 500 000+

celkový dosah
na Instagramu

1 500 000+

celkový dosah
na Facebooku

1 500+

prokliků odkazu
pod videi na YouTube

Mentos

Mentos

Mentos
KPI
330 000

úspěsnost 903 %
ku stanoveným cílům na YT

2 950 000+

celkový počet
zhlédnutí videí

660 000+

celkový dosah
na Instagramu

685+

soutěžních příspěvků
#mentosvyzva

Bohemia Chips

Bohemia Chips

Bohemia Chips
KPI
155 000

úspěsnost 1331 %
ku stanoveným cílům na YT

2 000 000+

celkový počet
zhlédnutí videí

190 000+

celkový dosah
na Instagramu

85 000+

celkový dosah
na Facebooku

Notino

Notino

Notino
KPI
550 000

úspěsnost 182 %
ku stanoveným cílům na YT

1 000 000+

celkový počet
zhlédnutí videí

250 000+

celkový dosah
na Instagramu

290+

soutěžních příspěvků
#vunejezaklad